Szikora Tamás (2022) A mesterséges intelligencia megjelenése a Westend ügyfélszolgálatán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szikora-Tamás-szakdolgozat végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (725kB) |
Absztrakt (kivonat)
Manapság kezd egyre inkább felértékelődeni az ügyfélszolgálati munkakör, mivel a mai rohanó világban mindenkinek azonnal szüksége az információra. Ezekre képes egy mesterséges intelligencia által vezérelt okoseszköz is, de mi alapján dönt a vásárló, hogy a humán erőforrást választja segítségül, vagy a mesterséges intelligenciát. A plázák esetében a legtöbb ember számára mára már nem csak a termékek alacsony ára, vagy az aktuális leárazások játszanak fontos szerepet, hanem egyre inkább előtérbe kerül az egyes termékekhez és szolgáltatásokhoz való hozzájutási idő, ami nagyban hozzá tud járulni a vásárlói élmény kialakulásához. A legtöbb ügyfélszolgálat már telefonos szolgáltatásokat nyújt, hogy még időhatékonyabban, gyorsabban tudják megválaszolni, a fogyasztók által feltett kérdéseket, miközben a vásárlónak el sem kell hagynia az otthonát. A komolyabb cégeknél már chatbotok is alkalmazásban állnak, így humán munkaerőt sem kell alkalmaznia az adott cégnek. Dolgozatom során megszeretném ismerni a vásárlók szemével, hogy van-e igény manapság az ügyfélszolgálatokra, és azon belül is melyik típusra. A kutatás célja az, hogy felmérjem van-e igény humán munkaerőre a Westend ügyfélszolgálatán belül, ha a mesterséges intelligencia is tudná helyettesíteni azt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, mesterséges intelligencia, tájékoztatás, ügyfélszolgálat, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |