Protokoll és kommunikációs elvárások a Barack Thermal Resort & Spa**** Hotelben

Ponta Eszter (2022) Protokoll és kommunikációs elvárások a Barack Thermal Resort & Spa**** Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Ponta Eszter_20220512 Projektmunka_IIGAHN.pdf] PDF
Ponta Eszter_20220512 Projektmunka_IIGAHN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Gyakorlatom ideje alatt rengeteget tanultam nem csak lexikális tudásra tettem szert, azzal hogy emberekkel foglalkoztam, jobban megismertem Önmagamat is. Rendkívül jó érzés volt szállodai közelségből megtapasztalni azokat, amiket az elmúlt években tanulhattam.Ez a szakma egy hivatás, mely minden nehézsége ellenére egy gyönyörű világot tár fel, melyben folyamatos fejlődés útján tudunk nap, mint nap előrébb és előrébb jutni. Ennek okán nem csak kommunikációs készségeinket kell folyamatosan fejleszteni, hanem Önmagunkat is, mert a megfelelő Vendégkommunikáció alapfeltétele a lelki, szellemi stabilitás. Amit munkám során megtanultam az az, hogy ahogy a jó pap is, úgy a jó recepciós is bizony holtig tanul.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oláh Péter Károly
Belső
Mesteroktató; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: belső kommunikáció fejlesztése, kommunikáció az üzleti életben, kommunikáció formái, turizmus, vendéglátóipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:09
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet