Ponta Eszter (2022) Protokoll és kommunikációs elvárások a Barack Thermal Resort & Spa**** Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Ponta Eszter_20220512 Projektmunka_IIGAHN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Gyakorlatom ideje alatt rengeteget tanultam nem csak lexikális tudásra tettem szert, azzal hogy emberekkel foglalkoztam, jobban megismertem Önmagamat is. Rendkívül jó érzés volt szállodai közelségből megtapasztalni azokat, amiket az elmúlt években tanulhattam.Ez a szakma egy hivatás, mely minden nehézsége ellenére egy gyönyörű világot tár fel, melyben folyamatos fejlődés útján tudunk nap, mint nap előrébb és előrébb jutni. Ennek okán nem csak kommunikációs készségeinket kell folyamatosan fejleszteni, hanem Önmagunkat is, mert a megfelelő Vendégkommunikáció alapfeltétele a lelki, szellemi stabilitás. Amit munkám során megtanultam az az, hogy ahogy a jó pap is, úgy a jó recepciós is bizony holtig tanul.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | belső kommunikáció fejlesztése, kommunikáció az üzleti életben, kommunikáció formái, turizmus, vendéglátóipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |