A minőségi ügyfélkezelés az Extreme Digital- eMAG Kft-nél

Pogány Arnold (2022) A minőségi ügyfélkezelés az Extreme Digital- eMAG Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Pogány Arnold projektmunka  végleges.pdf] PDF
Pogány Arnold projektmunka végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (326kB)
[thumbnail of kommunikacio_alapismerete_i_zombori.pdf] PDF
kommunikacio_alapismerete_i_zombori.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (393kB)
[thumbnail of Ügyfélszolgálati készségfejlesztés.pdf] PDF
Ügyfélszolgálati készségfejlesztés.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Allan Pease - Testbeszed.pdf] PDF
Allan Pease - Testbeszed.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomat az eMAG  panaszkezeléséből írtam. Bátran ajánlom a munkahelyemet mindenkinek, aki szeretné kipróbálni milyen is egy fiatalos, vidám csapatban dolgozni, ahol egy teljes egészében átfogó részletes oktatást kapsz majd tapasztalt kollégától, és ezt követően sem leszel „magadra hagyva” hiszen mindig min-denki segítőkész, és azonnali válasszal tud szolgálni, ha elakadnál, mint például én. Hiszen én az egyike vagyok azoknak, akik folyamatosan segítenek azoknál a bonyolultabb eseteknél, ahol nem tud a kolléga jól felkészültség ellenére se azonnal reagálni a komplexitás és egyedisége miatt, amelyekkel könnyen meglehet, hogy még mi sem találkoztunk. Ilyenkor ketten kidolgozunk erre egy probléma megoldási stratégiát, hogy az ügyfélnek minél gyorsabban megoldással tudjuk szolgálni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Merliot-Almássy Eszter
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM, e-kereskedelem, kiemelt ügyfélkör, kommunikációs politika, ügyfélszolgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:09
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet