Pogány Arnold (2022) A minőségi ügyfélkezelés az Extreme Digital- eMAG Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Pogány Arnold projektmunka végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (326kB) |
|
PDF
kommunikacio_alapismerete_i_zombori.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (393kB) |
|
PDF
Ügyfélszolgálati készségfejlesztés.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Allan Pease - Testbeszed.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomat az eMAG panaszkezeléséből írtam. Bátran ajánlom a munkahelyemet mindenkinek, aki szeretné kipróbálni milyen is egy fiatalos, vidám csapatban dolgozni, ahol egy teljes egészében átfogó részletes oktatást kapsz majd tapasztalt kollégától, és ezt követően sem leszel „magadra hagyva” hiszen mindig min-denki segítőkész, és azonnali válasszal tud szolgálni, ha elakadnál, mint például én. Hiszen én az egyike vagyok azoknak, akik folyamatosan segítenek azoknál a bonyolultabb eseteknél, ahol nem tud a kolléga jól felkészültség ellenére se azonnal reagálni a komplexitás és egyedisége miatt, amelyekkel könnyen meglehet, hogy még mi sem találkoztunk. Ilyenkor ketten kidolgozunk erre egy probléma megoldási stratégiát, hogy az ügyfélnek minél gyorsabban megoldással tudjuk szolgálni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, e-kereskedelem, kiemelt ügyfélkör, kommunikációs politika, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |