Pásztor Andrea (2022) A Rozmaring Kertvendéglőn belüli konfliktusok gyakorisága és azok kezelési módszerei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (505kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témája a konfliktusok kialakulás és azok kezelési módszerei a Rozmaring Kertvendéglőn belül volt. A szakirodalmi áttekintésben megismertettem az olvasókkal a konfliktusok típusait, lehetséges kiváltó okait és azok kezelési stílusait. Ezzel átfogóbbá és érthetőbbé téve a konfliktusok megértését és fontosságát. Mindemellett az elvégzett interjúk és kitöltött tesztek is egy szélesebb perspektívát nyújtottak a témáról. Elmondható a Rozmaring Kertvendéglőről, hogy egy nagyon családias, barátságos és összetartó csapat dolgozik ott. Viszonylag kevés konfliktussal kell szembenézniük nap, mint nap, de ha kell is könnyedén túltudnak lendülni rajta. Az elkészített interjúk olyan helyzetekre és szituációkra világítottak rá, miszerint beigazolódott számomra, hogy nagyon fontos milyen környezetben kell dolgoznunk, hiszen ez kihatással lehet nem csak a munkahelyi, de a mindennapi életünkre és teljesítményünkre egyaránt. Érdekesnek találtam, hogy a mai verseny- és teljesítményorientált világban az emberek kevésbé versengő magatartást vesznek fel, sokkal inkább törekednek a probléma megoldására, kompromisszumkötésre, vagy inkább elkerülik a problémát, alkalmazkodnak hozzájuk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | konfliktuskezelés, konfliktusok, Rozmaring Kertvendéglő, vendéglátás, vezetés felelőssége |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |