A social media szerepe a CPI Hotels Hungary szállodacsoporton belül

Mihók Eszter (2022) A social media szerepe a CPI Hotels Hungary szállodacsoporton belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Mihók Eszter CPI Hotels Hungary Projektmunka 2022. május.pdf] PDF
Mihók Eszter CPI Hotels Hungary Projektmunka 2022. május.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of Mihók Eszter CPI Hotels Hungary Projektmunka 2022. május.pdf] PDF
Mihók Eszter CPI Hotels Hungary Projektmunka 2022. május.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of Mihók Eszter CPI Hotels Hungary Szakmai helyszín bemutatása.pdf] PDF
Mihók Eszter CPI Hotels Hungary Szakmai helyszín bemutatása.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom fő témája és vizsgálata a social media szerepe volt a CPI Hotels Hungary és Europeum szállodacsoportjain belül. A kezem alá tartozott a Mamaison Residence Izabella Budapest apartmanszálloda; a Mamaison Andrássy Hotel Budapest, amely boutique szállodaként van nyilvántartva, illetve a Blaha Lujza térnél található Courtyard by Marriott Budapest City Center is, amely a CPI Hotels Europeum Kft. részét képezi. Munkám során mind a három szállodát külön egységként kezeltem, kiemelkedően a Courtyard-ot, hiszen ott szigorúan vették a bejegyzések minőségét a Marriott érdekeltsége miatt. Fontosnak tartottam megmutatni a két Mamaison szálloda egyediségét, mert bár sok közös van bennük, de szerettem volna ettől függetlenül külön individuumként kezelni őket.A téma fontossága nem megkérdőjelezhető, hiszen a social media igencsak populáris és feltörekvő szerepben van a különböző szállodaláncok és cégek körében is. Az online térben való jelenlét óriási előnyökkel jár, hiszen a mai ember nagyon ritkán tájékozódik a helyszínen. Sokkal inkább szeret előre tudakozódni és arra a legjobb hely az internet, azon belül is a véleménynyilvánító oldalak. Számos bejegyzés, kulisszaképek és észrevétel érhető el pár kattintással. Jelentőségteljes szereppel bír az is, hogy a cég mit és hogyan kommunikál magáról. Ki a célcsoportja, milyen hatást szeretne kiváltani és ezt hogyan éri el a social media keretein belül. Többek között ezekre kerestem a válaszokat munkám során a hatékonyság növelésének érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oláh Péter Károly
Belső
Mesteroktató; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: biztonság, business marketing, clienting (ügyfélközpontú marketing), internet hatása, online marketing, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:09
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet