Patai Vivien (2022) A közösségi média hatása a desztinációk látogatottságára - Velence példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Patai_Vivien_D20JOW.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az internet megjelenése eltűntette a fizikai távolságot az emberek között és lehetővé tette a kommunikálást akár a világ legtávolabbi pontjairól is. Az egyre inkább fejlődő internet népszerűségének köszönhetően létrejöttek a közösségi média felületek. Az emberek jelentős része tájékozódik ezeken a felületeken, legyen szó egy adott termék megvásárlásáról vagy utazási helyszín kiválasztásáról. Éppen ezért a turizmusra gyakorolt hatása megnövekedett az elmúlt években. Szakdolgozatomban a közösségi média hatását vizsgálom a desztinációk látogatottságára Velence példáján keresztül, mivel a túlturistásodás negatív hatásait nagy mértékben elszenvedi a város, melynek visszaszorítása a közösségi médiában egy ideális kezdeményezés lehet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | desztináció, hatás(ok), közösségi média, overtourism, Velence |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |