A közösségi média hatása a desztinációk látogatottságára - Velence példáján

Patai Vivien (2022) A közösségi média hatása a desztinációk látogatottságára - Velence példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Patai_Vivien_D20JOW.pdf] PDF
Szakdolgozat_Patai_Vivien_D20JOW.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Az internet megjelenése eltűntette a fizikai távolságot az emberek között és lehetővé tette a kommunikálást akár a világ legtávolabbi pontjairól is. Az egyre inkább fejlődő internet népszerűségének köszönhetően létrejöttek a közösségi média felületek. Az emberek jelentős része tájékozódik ezeken a felületeken, legyen szó egy adott termék megvásárlásáról vagy utazási helyszín kiválasztásáról. Éppen ezért a turizmusra gyakorolt hatása megnövekedett az elmúlt években. Szakdolgozatomban a közösségi média hatását vizsgálom a desztinációk látogatottságára Velence példáján keresztül, mivel a túlturistásodás negatív hatásait nagy mértékben elszenvedi a város, melynek visszaszorítása a közösségi médiában egy ideális kezdeményezés lehet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: desztináció, hatás(ok), közösségi média, overtourism, Velence
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:09
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet