Kárpáti Sziszka (2015) The role of the social media in film-induced touristic attractions in experience economy. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
Dissertation Kárpáti Sziszka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Angol cím
The role of the social media in film-induced touristic attractions in experience economy
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | film tourism |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Tamás Herczeg |
| Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 04. 15:49 |
| Utolsó módosítás: | 2018. Már. 01. 16:43 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

