Kárpáti Sziszka (2015) The role of the social media in film-induced touristic attractions in experience economy. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation Kárpáti Sziszka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Angol cím
The role of the social media in film-induced touristic attractions in experience economy
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | film tourism |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Herczeg Tamás |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 04. 15:49 |
Utolsó módosítás: | 2018. Már. 01. 16:43 |
Actions (login required)
Tétel nézet |