A Front Office tevékenységei

Tóth Réka (2022) A Front Office tevékenységei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A Front Office tevékenységei-Tóth Réka.pdf] PDF
A Front Office tevékenységei-Tóth Réka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (559kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája a Front Office tevékenységeit és felépítését öleli körül. Ezen belül kitér az itt történő panaszkezelésre, ennek online és személyes formáira és megoldásmódjaira. Mindezek, a szakmai gyakorlati helyem (Novotel Budapest City) példájának mintáján keresztül vannak bemutatva. Ebből kifolyólag szó esik az ACCOR szállodaláncról és a vállalat programjáról, vagyis a Heartist programról is. Ezeken felül fókuszban van még a Front Office Manager munkakör, aminek feladatai egy interjú keretében vannak részletezve, ahol a panaszkezelés módjának kérdése újra feljön. A felmerülő vendégpanaszok ok-okozatát is vizsgáltam még, amiből kiderült, hogy a leggyakoribban felmerülő problémák közé sorolhatóak a pandémia okozta változások is. Az interjú, és a projektmunkám keretein belül az ár-érték arány, mint panasz gyakori felmerülésének okára is választ kaptam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oláh Péter Károly
Belső
Mesteroktató; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ACCOR, Front Office, panaszkezelés, pandémia, recepció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:09
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet