Panaszkezelés az Abacus Hotelban

Pálházi Ádám (2022) Panaszkezelés az Abacus Hotelban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Abacus Hotel.pdf] PDF
Projektmunka_Abacus Hotel.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (710kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakmai gyakorlatomra a 2021-2022-es tanév második félévében került sor, melyet az ABACUS Business & Wellness **** hotelban töltöttem éttermi felszolgálóként. A panaszkezelés öt alapelvét, és az Abacus Hotel panaszmenedzsmentjét vizsgálva kiderült, hogy az első elv, a megelőzés elve csak részben teljesül, hiszen a legtöbb beérkezettpanaszt túlságosan nem válogatják szét, nem vezetnek róla nyilvántartást, viszont többfejlesztés is valósult már meg, melyekhez a negatív visszajelzések járultak hozzá. Az észleléselve szerint a panasz kommunikálását meg kell könnyíteni, mely a szállodában teljes mértékbenadott lehetőség; a vendégek ugyanis a szobákba készített vendégkérdőíveken akár név nélkül isel tudják juttatni észrevételüket a vezetőséghez. A harmadik elv a felkészültség elve, ehheztartoznak az előre megadott megoldási javaslatok is. A szállodában viszont írásos sztenderdekhelyett a tapasztalatokra támaszkodva járnak el a megoldás és a kompenzáció megalkotásakor.A kompetencia elvével fel van szerelkezve a Front Office, ugyanis mindig kiképzett, kompetensember foglalkozik a reklamálóval. És végül a kompenzáció elve is nagyon jól érvényesül,hiszen erős hatást érnek el az általában visszacsábító jellegű felajánlott kárpótlásokkal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
Belső
egyetemi docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: eredmény(ek), interjú, kérdőív, módszertan, panasz, panaszügyek, szakirodalmi dokumentáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:09
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet