Török Hanna (2022) Recepciós pozíció elemzése a Marriott Hotel Budapest Fitness & Health Club részlegén és a szervezett kirándulások bevezetésének ötlete. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Török Hanna_D3GI4S_Projektmunka_kész.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A Marriott Hotel Budapest alapításának történetét, majd a Fitness & Health Club részlegen végzett recepciós munkaköri feladatokat részletezem a dolgozatban, amelyről saját véleményemet fejtem ki. A konditerem koronavírus időszak alatti és utáni látogatottságáról a szakmai gyakorlati időm alatt saját kutatást készítettem, amely összehasonlítását diagramokkal szemléltetek . Emellett a vendégszám növelésére irányuló eddig megszervezett programok eredményeit mutatom be, hogy érdemes e folytatni a jövőben is. A Fitness marketingpolitikájára is kitérek, amely során az általuk használt közösségi felületek közül vizsgálom meg azt, hogy melyik lehet a legsikeresebb. Maga a szálloda részére a szervezett kirándulások ötletét fejtem ki példákon keresztül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Budapest, látogatottság, Marriott Fitness, Marriott Health Club, Marriott Hotel, Marriott Hotel színvonal, szervezett kirándulások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 25. 17:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 25. 17:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |