Recepciós pozíció elemzése a Marriott Hotel Budapest Fitness & Health Club részlegén és a szervezett kirándulások bevezetésének ötlete

Török Hanna (2022) Recepciós pozíció elemzése a Marriott Hotel Budapest Fitness & Health Club részlegén és a szervezett kirándulások bevezetésének ötlete. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Török Hanna_D3GI4S_Projektmunka_kész.pdf] PDF
Török Hanna_D3GI4S_Projektmunka_kész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A Marriott Hotel Budapest  alapításának történetét, majd a Fitness & Health Club részlegen végzett recepciós munkaköri feladatokat részletezem a dolgozatban, amelyről saját véleményemet fejtem ki. A konditerem koronavírus időszak alatti és utáni látogatottságáról a szakmai gyakorlati időm alatt saját kutatást készítettem, amely összehasonlítását diagramokkal szemléltetek . Emellett a vendégszám növelésére irányuló eddig megszervezett programok eredményeit mutatom be, hogy érdemes e folytatni a jövőben is. A Fitness marketingpolitikájára is kitérek, amely során az általuk használt közösségi felületek közül vizsgálom meg azt, hogy melyik lehet a legsikeresebb. Maga a szálloda részére a szervezett kirándulások ötletét fejtem ki példákon keresztül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Budapest, látogatottság, Marriott Fitness, Marriott Health Club, Marriott Hotel, Marriott Hotel színvonal, szervezett kirándulások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 25. 17:09
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 25. 17:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet