A vasárnapi zárva tartás hatásai a magyar társadalom fogyasztói szokásaira

Rácz Andrea (2015) A vasárnapi zárva tartás hatásai a magyar társadalom fogyasztói szokásaira. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_A vasárnapi zárva tartás hatásai a magyar társadalom fogyasztói szokásaira.pdf] PDF
Szakdolgozat_A vasárnapi zárva tartás hatásai a magyar társadalom fogyasztói szokásaira.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Magyarország, Fogyasztói magatartás , Marketing , Kiskereskedelem, Vasárnapi zárva tartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 05. 09:12
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 13:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet