Novák Rajmund (2022) Az online hirdetéskezelés kialakítása és szükségessége adott vállalkozáson keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
novákrajmundrtoatvs.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (661kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom szeretném bemutatni, hogyan kell és hogyan érdemes kialakítani egy Google kampányt, amelyben sorra veszem azokat a tényezőket, amiket eszközölnie kell egy vállalkozásnak ahhoz, hogy a hirdetéskezelései sikeresen és megbízhatóan működjenek a jövőben is. Fontos ilyen téren egy megfelelő weblap kialakítása, majd aldomain címeken létrehozni olyan sales oldalakat, amelyek segítségével megnövekedhetnek a keresés, illetve kattintás számok a szervezet irányába, és a későbbiekben ezek segítségével új fogyasztókat, vevői kört tudhatnak majd magukénak. Így a dolgozatom első felében szeretném bemutatni a részletes menetét annak, hogyan jönnek létre az online marketinghez szükséges tartalmak, illetve a második felében arra szeretnék kitérni, hogy miért fontos az online jelenlét, hisz a piacon nem egyedül van jelen a vállalat, és részletes kutatást kell végezni a versenytársak online térben való pozíciójáról és aktivitásáról, hiszen ha erős online marketinggel rendelkeznek a webes felületeken, akkor az általam választott vállalatnak is hasonló tevékenységeket kell eszközölnie a piacon jelenleg elfoglalt helyének megerősítésében és fenntartásában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hirdetési tevékenység, honlap - weblap, internetmarketing, közösségi média, online marketing, versenytársak elemzése |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |