Youtube videók viralitása és annak mérése Magyarországon

Czeglédi Bálint Róbert (2022) Youtube videók viralitása és annak mérése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Czeglédi Bálint Róbert (YX6QYJ) - Youtube videók viralitása és annak mérése Magyarországon.pdf] PDF
Czeglédi Bálint Róbert (YX6QYJ) - Youtube videók viralitása és annak mérése Magyarországon.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 15..

Download (3MB)
[thumbnail of jelen2202-6 (2).pdf] PDF
jelen2202-6 (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (195kB)

Absztrakt (kivonat)

Általánosságban elmondható, hogy a pandémia óta megnőtt a tartalmak fogyasztási gyorsasága és az elvárás, hogy folyamatos legyen a tartalmak áramlása a képernyőnkön. A cél, hogy az előzőnél is jobb tartalmat gyártsunk, így ez egy digitális jólét kérdését is felvetődik, amiről nincs egyértelmű tartalmi segítsége a Youtubenak. A felelősség a youtuberek managereikre hárul. Úgy gondolom, hogy a tartalmak szerkesztésénél, ha gondolunk a viralitást elősegítő tényezőkre, akkor kevesebb munkával ugyanazt vagy akár jobb elérésű, nézettségű tartalmakat is lehet készíteni. Fontosnak tartom tehát a technikai ismérvek mellett, a tudatos tartalomgenerálást figyelembe vételét.A dolgozatom témája így “Youtube videók viralitása és annak mérése Magyarországon“ lett. A téma feltárása lehetőséget ad a szakmámban sokkal megalapozott válaszadásra, amikor az a laikus kérdésük van, hogy “hogy lehetek jobb ezen a platformon”.  Az elején beszélünk arról, hogy mik azok a metrikák, ami alapján egy Youtube videó virálisnak nevezhető. Ezek alapján meg tudjuk érteni, hogy milyen ajánlási rendszeren keresztül terjednek a videóka  Youtubeon. A Youtube tudástárjából kigyűjtjük azokat a tudnivalókakat, hogy ők mit ajánlanak a tartalmaink népszerűsítésénél, ezzel általános képet adunk arról, hogy milyen számolásokat végezzünk el annak érdekében, hogy ezek igazolhatóak legyenek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: algoritmus, platform sajátosság, videók, viralitás, youtube
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:26
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet