A közösségi média, mint vállalati eszköz

Magi Rebeka Jusztina (2022) A közösségi média, mint vállalati eszköz. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám a közösségi média jelentőségének szerepét, hasznosságát és használatának lehetőségeit a vállalati stratégiában hivatott vizsgálni, hogy az internet berobbanásának köszönhetően, nem csak a személyes életünk változott meg, de hatása az üzleti életben is nagy szerepet tölt be. Dolgozatomban arra próbáltam választ kapni, hogy manapság a közösségi média milyen módon alkalmazható a vállalati célok támogatásában, illetve, hogy milyen különböző feltételeknek kell együttesen teljesülnie, hogy ezek megvalósuljanak.  Úgy gondolom, hogy a napi rendszerességgel megjelenő új trendek és a folyamatosan változó fogyasztói igények világában a vállalatok nem engedhetik meg maguknak azt, hogy ne legyenek jelen a közösségi oldalakon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: internet, közösségi hálózatok, manegement, stratégiai marketing, vállalkozás menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:26
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet