Magi Rebeka Jusztina (2022) A közösségi média, mint vállalati eszköz. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
| 
              
PDF
 Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám a közösségi média jelentőségének szerepét, hasznosságát és használatának lehetőségeit a vállalati stratégiában hivatott vizsgálni, hogy az internet berobbanásának köszönhetően, nem csak a személyes életünk változott meg, de hatása az üzleti életben is nagy szerepet tölt be. Dolgozatomban arra próbáltam választ kapni, hogy manapság a közösségi média milyen módon alkalmazható a vállalati célok támogatásában, illetve, hogy milyen különböző feltételeknek kell együttesen teljesülnie, hogy ezek megvalósuljanak. Úgy gondolom, hogy a napi rendszerességgel megjelenő új trendek és a folyamatosan változó fogyasztói igények világában a vállalatok nem engedhetik meg maguknak azt, hogy ne legyenek jelen a közösségi oldalakon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | internet, közösségi hálózatok, manegement, stratégiai marketing, vállalkozás menedzsment | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:26 | 
| Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:26 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
