Ügyfélkapcsolat értékelés a magán egészségügyben a koronavírus-járvány kitörésének hatására

Kőházy Zsuzsanna (2022) Ügyfélkapcsolat értékelés a magán egészségügyben a koronavírus-járvány kitörésének hatására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunka témám az ügyfélkapcsolatról szól, a magánegészségügyben a pandémia hatására. Azért választottam ezt a témát, mert nagyon érdekel, hogy a magán egészségügyi cégek hogy kommunikálnak az ügyfeleikkel, mennyire fontos nekik, hogy egy vevő többször is visszatérjen hozzájuk. Milyen módszereket használnak a vásárlók megtartása érdekében, továbbá milyen eszközöket használnak az ügyfelek adatainak tárolására, a GDPR szabályait szem előtt tartva. Szakmai cikkeket, szakkönyveket, folyóiratokat használtam, segítségükkel áttekintettem a CRM lényegét, működését, feltérképeztem, hogy milyen módon kommunikálnak az ügyfeleikkel a magán egészségügyi cégek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Németh Patrícia
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM, egészségügy, magán egészségügy, pandémia, ügyfélkapcsolat, ügyfélnyilvántartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:26
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet