Kőházy Zsuzsanna (2022) Ügyfélkapcsolat értékelés a magán egészségügyben a koronavírus-járvány kitörésének hatására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunka témám az ügyfélkapcsolatról szól, a magánegészségügyben a pandémia hatására. Azért választottam ezt a témát, mert nagyon érdekel, hogy a magán egészségügyi cégek hogy kommunikálnak az ügyfeleikkel, mennyire fontos nekik, hogy egy vevő többször is visszatérjen hozzájuk. Milyen módszereket használnak a vásárlók megtartása érdekében, továbbá milyen eszközöket használnak az ügyfelek adatainak tárolására, a GDPR szabályait szem előtt tartva. Szakmai cikkeket, szakkönyveket, folyóiratokat használtam, segítségükkel áttekintettem a CRM lényegét, működését, feltérképeztem, hogy milyen módon kommunikálnak az ügyfeleikkel a magán egészségügyi cégek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, egészségügy, magán egészségügy, pandémia, ügyfélkapcsolat, ügyfélnyilvántartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |