A panaszszituáció kezelése az Astoria Hotelben

Kátai Richárd (2022) A panaszszituáció kezelése az Astoria Hotelben. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (809kB)

Abstract

Projektmunkámnak a témája a panaszszituáció kezelése az Astoria Hotelben. Részletesen betekintést nyerhetünk a panaszkezelésbe, illetve az Astoria Hotel panaszszituáció kezelésébe. Megtudhatjuk, hogy az Astoria Hotelben milyen megoldásokat alkalmaznak a problémák megoldására, illetve pontos visszajelzéseket is láthatunk a vendégektől. Fontos információkat láthatunk, hogy egy vendég milyen jogi lépéseket tehet amennyiben valamivel nem elégedett. Megismerhetjük hogyan kell pontosan és jól kezelni a panaszszituációkat, hogy a vendég mosolyogva és jó kedvűen gondoljon vissza ezekre a percekre.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus-vendéglátás

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
Belső
egyetemi docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: hotel, panasz, panaszkezelés, panaszügyek, ügyfélpanasz-kezelés
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Jul. 15. 11:26
Last Modified: 2022. Jul. 15. 11:26

Actions (login required)

View Item View Item