Kátai Richárd (2022) A panaszszituáció kezelése az Astoria Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (809kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámnak a témája a panaszszituáció kezelése az Astoria Hotelben. Részletesen betekintést nyerhetünk a panaszkezelésbe, illetve az Astoria Hotel panaszszituáció kezelésébe. Megtudhatjuk, hogy az Astoria Hotelben milyen megoldásokat alkalmaznak a problémák megoldására, illetve pontos visszajelzéseket is láthatunk a vendégektől. Fontos információkat láthatunk, hogy egy vendég milyen jogi lépéseket tehet amennyiben valamivel nem elégedett. Megismerhetjük hogyan kell pontosan és jól kezelni a panaszszituációkat, hogy a vendég mosolyogva és jó kedvűen gondoljon vissza ezekre a percekre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | hotel, panasz, panaszkezelés, panaszügyek, ügyfélpanasz-kezelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |