Az internet szerepe az utazási döntések meghozatalára a fiatal felnőttek körében, különös tekintettel az utazási portálok használatára

Horváth Dominika (2022) Az internet szerepe az utazási döntések meghozatalára a fiatal felnőttek körében, különös tekintettel az utazási portálok használatára. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdolgozat-Horváth Dominika .pdf] PDF
Szakdolgozat-Horváth Dominika .pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

A digitalizáció hatására a turisztikai piac az elmúlt egy-két évtizedben jelentős változáson ment át. Mindez az utazók döntéseire, illetve az utazások foglalására is jelentős hatást gyakorolt. Míg korábban az emberek többsége hagyományos utazási irodákban vásárolt menetjegyeket (vonatjegy, buszjegy, repülőjegy) vagy foglalt szállásokat, addig napjainkra az online utazási irodák, turisztikai portálok szinte teljes mértékben kiszorították a hagyományos utazási irodákat a piacról. Ez elsősorban az internet mind nagyobb térhódításának, az online fizetés mind biztonságosabbá válásának, az említett honlapok kedvező és széleskörű kínálatának, stb. az eredménye.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus-vendéglátás

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Talabos István
Belső
Mesteroktató; Turizmus Tanszék; KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Booking.com, e-turizmus, elektronikus vásárlás - online vásárlás, internet, közösségi média, Utazási portál, világháló
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Jul. 15. 11:26
Last Modified: 2022. Jul. 15. 11:26

Actions (login required)

View Item View Item