Horváth Dominika (2022) Az internet szerepe az utazási döntések meghozatalára a fiatal felnőttek körében, különös tekintettel az utazási portálok használatára. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Szakdolgozat-Horváth Dominika .pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
A digitalizáció hatására a turisztikai piac az elmúlt egy-két évtizedben jelentős változáson ment át. Mindez az utazók döntéseire, illetve az utazások foglalására is jelentős hatást gyakorolt. Míg korábban az emberek többsége hagyományos utazási irodákban vásárolt menetjegyeket (vonatjegy, buszjegy, repülőjegy) vagy foglalt szállásokat, addig napjainkra az online utazási irodák, turisztikai portálok szinte teljes mértékben kiszorították a hagyományos utazási irodákat a piacról. Ez elsősorban az internet mind nagyobb térhódításának, az online fizetés mind biztonságosabbá válásának, az említett honlapok kedvező és széleskörű kínálatának, stb. az eredménye.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Booking.com, e-turizmus, elektronikus vásárlás - online vásárlás, internet, közösségi média, Utazási portál, világháló |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Jul. 15. 11:26 |
Last Modified: | 2022. Jul. 15. 11:26 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |