Horváth Dominika (2022) Az internet szerepe az utazási döntések meghozatalára a fiatal felnőttek körében, különös tekintettel az utazási portálok használatára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat-Horváth Dominika .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitalizáció hatására a turisztikai piac az elmúlt egy-két évtizedben jelentős változáson ment át. Mindez az utazók döntéseire, illetve az utazások foglalására is jelentős hatást gyakorolt. Míg korábban az emberek többsége hagyományos utazási irodákban vásárolt menetjegyeket (vonatjegy, buszjegy, repülőjegy) vagy foglalt szállásokat, addig napjainkra az online utazási irodák, turisztikai portálok szinte teljes mértékben kiszorították a hagyományos utazási irodákat a piacról. Ez elsősorban az internet mind nagyobb térhódításának, az online fizetés mind biztonságosabbá válásának, az említett honlapok kedvező és széleskörű kínálatának, stb. az eredménye.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Booking.com, e-turizmus, elektronikus vásárlás - online vásárlás, internet, közösségi média, Utazási portál, világháló |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |