Márkaépítés és márkaérték a Titem gyakorlati példáján keresztül, továbbá a márkaismertség felmérése

Enkhbaatar Nandin (2022) Márkaépítés és márkaérték a Titem gyakorlati példáján keresztül, továbbá a márkaismertség felmérése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

„Hiába a tiéd a világ legjobb terméke vagy szolgáltatása, ha igazából senki nem tud róla”.  (CONTENTED Marketing Ügynökség) Ez az egy mondat, röviden összefoglalja, hogy miért ezt a témát választottam. A Titem kft. aki(k)ről írni fogok, szakmailag nagyon megbecsült, de nem egy túl népszerű és közismert vállalat a magyar hétköznapi emberek között, pedig több mint 2 évtizede működő Magyarországon gyártó és forgalmazó cégről van szó. Feltettem magamnak is a kérdést, hogy miért nem ismerik a Titem-et az emberek? Minthogy a kérdésben szereplő kulcsszó az ismertség, -ismeret, ezen a szálon próbáltam egy minél közelebb álló, szakirányomon is elfogadott marketing témát keresni, hisz a marketingen keresztül lehetőség van felhívni az emberek figyelmét vállalkozásunkra és termékeinkre és vagy termékeinkre, amit kínálni tudunk számukra. A választott tárgyköröm végül a „Márkaépítés és márkaérték” és ezek gyakorlati megvalósulásán keresztül vizsgálnám és elemezném a Titem-et, mint márkát. Ebben a témában szerepel a bizonyos „márkaismertség”, aminek a segítségével végeztem a kutatásomat, hogy közelebb jussak a kérdésem megválaszolásához vagy épp értelmezéséhez. Célom pedig, egy hasznos kutatói munka és hasznos javaslatok felvetése a cég számára, ahol a szakmai gyakorlatomat végezhettem. A szakirodalmi áttekintést, a cég néhány példáján keresztül történt meg..Primer kutatásomat saját készítésű, Google Docs kérdőívvel végeztem el, amit a Titem e-mailes feliratkozóinak és ismertségi köreimben kiküldtem kitöltésre. A kérdőív logikusan felépített, amelyben elsősorban a kitöltők a Titem és konkurenciájának márkaismeretére voltam kíváncsi, valamint a cég termékeivel és szolgáltatásával kapcsolatos véleményükre, elvárásaikra. Ehhez szükséges a márka pozícionálása, színvonalas arculat és hatékony kommunikációs kampányok készítése. Projektmunkámban a Titem kft.-t főként kiskereskedelmi szempontból fogom elemzeni.Titem kft.-ről:A Titem Kft. 1999 óta működő cég, ami elegáns, alkalmi férfiruházattal foglalkozik. Főként saját gyártású termékeket forgalmaz, melyek Debrecenben, a cég székhelyén készülnek helyben. Kiegészítő termékeket, mint az ingek, cipők, övek, nyakkendők, pedig különböző beszállítóktól, szerzik be és értékesítik tovább. Elegáns, minőségi férfiöltönyeiket 40 varrónő készíti el debreceni üzemükben. Több, mint 96 féle konfekció méretben és egyedi méretre készítve, „made-to-measure” -ben kaphatóak. Százféle szövetválasztékuk pedig szezonoként frissül, melyek közül megannyi variációban lehet választani a vevő elképzelése szerint. Az értékesítés budapesti és debreceni saját üzletben, illetve 50 kis- és nagykereskedő partneren keresztül zajlik, akiknek havonta körülbelül 400-500 db öltönyt forgalmaznak. A gyár technikailag az egyik legkorszerűbb Magyarországon. Idén sikerült a gyár áramszükségletét teljesen nap A cég havi gyártó kapacitása 1200-1500 öltöny, ezért is az egyik fő célja, a méretre készített egyedi öltönyök, valamint a kiskereskedelmi partnerek számának jelentős növelése és országszerte ismert márka kiépítése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: márka, márkaépítés, márkaérték, márkaismertség, Titem Kft.
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:26
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet