Marketing a "Gamer" világban

Berki Márton (2022) Marketing a "Gamer" világban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Marketing a Gamer világban 2022.pdf] PDF
Marketing a Gamer világban 2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a 2022-ben élő magyar "gamer" fogyasztók szokásait vizsgálja.  A véleményüket az online reklámokról amelyek előfordulnak ebben a világban. A szempontokat amelyek szerint vásárolnak és a preferált termék átvételi és fizetési szokásaikat. Reményeim szerint a szakdolgozatom segítheti a jövőbeli online marketinget és segít jobban megérteni ezt a közösséget. Eredményesnek vélem a kutatást mert pontos mérhető adatokat kaptam arról, hogy mire is lehet számítani ezen a piacon és beazonosítottam, hogy melyek azok a reklám fajták amelyeknek nagyobb sikere van.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dobó Róbert
Belső
egyetemi tanársegéd; Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói szokások, online marketing, online reklám, reklámhatás, videojátékok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:25
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet