Berki Márton (2022) Marketing a "Gamer" világban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Marketing a Gamer világban 2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a 2022-ben élő magyar "gamer" fogyasztók szokásait vizsgálja. A véleményüket az online reklámokról amelyek előfordulnak ebben a világban. A szempontokat amelyek szerint vásárolnak és a preferált termék átvételi és fizetési szokásaikat. Reményeim szerint a szakdolgozatom segítheti a jövőbeli online marketinget és segít jobban megérteni ezt a közösséget. Eredményesnek vélem a kutatást mert pontos mérhető adatokat kaptam arról, hogy mire is lehet számítani ezen a piacon és beazonosítottam, hogy melyek azok a reklám fajták amelyeknek nagyobb sikere van.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói szokások, online marketing, online reklám, reklámhatás, videojátékok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:25 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |