Marketingkommunikáció: Social media marketing

Dankó Barbara (2022) Marketingkommunikáció: Social media marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Danko Barbara-Szakdolgozat BGE.pdf] PDF
Danko Barbara-Szakdolgozat BGE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (848kB)

Absztrakt (kivonat)

Célom volt a dolgozatban utánajárni, hogy milyen kommunikációval érhető el a legtöbb hallgató. Van -e létjogosultsága a reklámoknak az egyre erősebben jelen lévő social mediában. Lenne-e erre igénye a fiataloknak. A primer kutatást egy online Google kérdőív és egy interjú segítségével végeztem.  A közösségi média marketing egy rendkívül izgalmas téma volt számomra. Egészen más, mint a hagyományos marketing, ráadásul a szakmában egyre jelentősebb szerepet kap. A mindennapjainkat a digitális világ térhódítása folyamatosan alakítja. Az online jelenlét már mindenki számára elengedhetetlen és ez a vállalatok számára még inkább igaz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: iskolaszövetkezet, marketingkommunikáció, Social media, social media platformok, Y generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:25
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet