Dankó Barbara (2022) Marketingkommunikáció: Social media marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Danko Barbara-Szakdolgozat BGE.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (848kB) |
Absztrakt (kivonat)
Célom volt a dolgozatban utánajárni, hogy milyen kommunikációval érhető el a legtöbb hallgató. Van -e létjogosultsága a reklámoknak az egyre erősebben jelen lévő social mediában. Lenne-e erre igénye a fiataloknak. A primer kutatást egy online Google kérdőív és egy interjú segítségével végeztem. A közösségi média marketing egy rendkívül izgalmas téma volt számomra. Egészen más, mint a hagyományos marketing, ráadásul a szakmában egyre jelentősebb szerepet kap. A mindennapjainkat a digitális világ térhódítása folyamatosan alakítja. Az online jelenlét már mindenki számára elengedhetetlen és ez a vállalatok számára még inkább igaz.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | iskolaszövetkezet, marketingkommunikáció, Social media, social media platformok, Y generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:25 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |