A Tezenis marketing tevékenysége

Keserű Dorina (2022) A Tezenis marketing tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Keserű_Dorina.pdf] PDF
Projektmunka_Keserű_Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A 21. század egyre gyorsuló és egyre inkább komplexé váló hétköznapjaiban a vállalatoknak gyorsan és hatékonyan kell reagálniuk a változó feltételekre és elvárásokra. Projektmunkám témája – egy vállalat marketing tevékenysége egy aktuális témát foglal magába, betekintést nyerhetünk a marketing világába az alapoktól a teljes felépítéséig, gyakorlati helyemen tapasztaltakkal bemutatva . A dolgozatomban leírtak részletesen bemutatják a marketinget mint fogalmat, elméleti hátterét és az internet fontosságát a marketing szerepében. Úgy gondolom a projektmunkám elkészítésével számos fontos tapasztalatot vontam le és mélyebb betekintést nyújtok a marketing felépitésébe, hogy a marketing stratégia alkalmazásával milyen előnyökhöz juthat egy vállalat. Dolgozatom további részeiben bemutatom a vállalatot ahol szakmai gyakorlatom töltöttem és elemzem annak marketing tevékenységét a marketing főbb elemei szerint. Ezt követően összehasonlítom versenytársaival és ábrákon szemléltetve mutatom be a hasonlóságokat es különbségeket. Részletes betekintést nyerhetünk a marketingkommunikációba és annak fontosságába és a témához kapcsolódó divatmarketingbe. Említésre kerül a cég arculata, a gyakorlati példákon keresztül bemutatva a marketing mix elemei, továbbá az általam vizsgált marketing tevékenysége. Dokumentálásra került a napjainkban elterjedt influencer marketing és annak betöltött szerepe a modern marketingben. Végezetül szintén szót ejtettem a Tezenis sikertörténeteiről és a híresebb emberekkel való együttműködéséről. Projektmunkám lényegében útmutatást, egyfajta ismertetést ad mindazok számára, akik érdeklődnek a marketing iránt és kíváncsiak arra, hogy milyen változtatásokkal tudnak tenni a fejlődés a versenyképesség megőrzése érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, arculat - image, közösségi média, marketing, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:24
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet