Digitalizáció hatása a kereskedelemre és a vásárlási élmény kialakulására

Kovács Kristóf István (2022) Digitalizáció hatása a kereskedelemre és a vásárlási élmény kialakulására. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kovács_Kristóf_is9sa4.pdf] PDF
Szakdolgozat_Kovács_Kristóf_is9sa4.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Szakdolgozatom során a digitalizáció hatását kutatattam a vásárlási élmény kialakulására. Érintettségem ebben a kérdésben nagyon aktuális. Alapszakom megkezdése előtt a BGE-n elvégeztem a FOSZK képzést kereskedelem és marketing szakon, kereskedelem szakirányon. A vásárlás során a vállalkozások számára az egyik legfontosabb dolog az, hogy egy jó élményként élje meg a vásárló a vásárlással töltött időt. A vásárlási élményt sok dolog alakíthatja. Új ügyfelek szerzése sokkal költségesebb és nehezebb, mint a már meglévő ügyfelek megtartása éppen ezért a vállalkozások törekednek arra, hogy a már meglévő ügyfeleiket meg tudják tartani. Ha megfelelő vásárlási élményt tudunk nyújtani a fogyasztó számára, akkor könnyen elképzelhető, hogy vissza fog térni hozzánk és megvásárolja újra a termékünket, vagy igénybe veszi szolgáltatásunkat. A digitalizáció utat tör magának, ezért kihat a kereskedelemre is. A koronavírus járvány sok helyen felgyorsította a digitalizáció szerepét. Ha a jövőre gondolunk, nagyon sok dolgot a digitalizáció segítségével fogunk megoldani. Vásárlásunk során is egyre nagyobb szerepe lesz a digitalizációnak, például az online vásárlás terén. Szakdolgozatom megírása során, a vásárlási élmény és a digitalizáció kapcsolatáról szeretnék minél több dolgot feltárni és megismerni.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Kozák Tamás
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: digitalizáció, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, élmény, értékesítés, fogyasztó(k)
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Jul. 15. 11:24
Last Modified: 2022. Jul. 15. 11:24

Actions (login required)

View Item View Item