Az Apacs Ékszerüzlet Social Média Marketing Tevékenysége

Havalda Tímea (2022) Az Apacs Ékszerüzlet Social Média Marketing Tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Az Apacs Ékszerüzlet Social Média Marketing Tevékenysége .pdf] PDF
Az Apacs Ékszerüzlet Social Média Marketing Tevékenysége .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (982kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témáját és nem véletlenszerűen választottam, hanem tudatosan döntöttem és már a kezdetektől fogva tudtam, hogy mi lesz a célom a dolgozatommal. Egy cég social média marketing tevékenységét fogom bemutatni, de ahelyett, hogy egy nagy céget vizsgálnék, helyette egy kisebb szervezetre esett a választásom, amely nincs erősen jelen a médiában. Ez az a cég, ahol a szakmai gyakorlatomat is töltöm, ami pedig nem más, mint a Silver Store Kft., ismertebb nevén az Apacs ékszerüzlet. Az Apacs jelen van, a különböző platformokon azonban nem rendelkezik nagy követőtáborral, emellett nem is igazán hirdeti magát. Célom a dolgozatommal, hogy megtudjam, hogyan használja jelenleg a cég a social médiát és hogyan kellene használnia, annak érdekében, hogy eredményesebb legyen a cég a közösségi média oldalakon. Másik célom a dolgozatommal, hogy jobban megismerjem, valamint megértsem a social média világát, elméletét és működését, ami nem csak növelni fogja tudásbázisom, hanem később a hasznomra is válhat szakmai szempontból.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketing, marketing kommunikáció, online marketing, Social Média, social média marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:24
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet