Havalda Tímea (2022) Az Apacs Ékszerüzlet Social Média Marketing Tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Az Apacs Ékszerüzlet Social Média Marketing Tevékenysége .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (982kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témáját és nem véletlenszerűen választottam, hanem tudatosan döntöttem és már a kezdetektől fogva tudtam, hogy mi lesz a célom a dolgozatommal. Egy cég social média marketing tevékenységét fogom bemutatni, de ahelyett, hogy egy nagy céget vizsgálnék, helyette egy kisebb szervezetre esett a választásom, amely nincs erősen jelen a médiában. Ez az a cég, ahol a szakmai gyakorlatomat is töltöm, ami pedig nem más, mint a Silver Store Kft., ismertebb nevén az Apacs ékszerüzlet. Az Apacs jelen van, a különböző platformokon azonban nem rendelkezik nagy követőtáborral, emellett nem is igazán hirdeti magát. Célom a dolgozatommal, hogy megtudjam, hogyan használja jelenleg a cég a social médiát és hogyan kellene használnia, annak érdekében, hogy eredményesebb legyen a cég a közösségi média oldalakon. Másik célom a dolgozatommal, hogy jobban megismerjem, valamint megértsem a social média világát, elméletét és működését, ami nem csak növelni fogja tudásbázisom, hanem később a hasznomra is válhat szakmai szempontból.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketing kommunikáció, online marketing, Social Média, social média marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |