Gulyás Laura (2022) Marketing tevékenység egy új étterem viszonylatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Gulyás_Laura_projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (905kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy nyitó étterem lehetőségeit és nehézségeit tapasztalhattam meg közvetlen közelről. Egy kevésbé frekventált mások által nem igen ismert hely óriási kihívást jelent a vendéglátó marketing szempontjából. Amivel el is éreztünk a téma választásom indoklásához, hiszen az elmúlt egy évemben végig szemlélhettem, egy újonnan nyílt étterem fellendítését szolgáló eszközöket, terveket, véleményeket és eredményeket a marketing viszonylatában. Az étteremben két szemléleti mód van jelen, miszerint a marketin fontossága kiemelkedő a mai világ vendéglátásában és a szembe menő érvek, melyek azt próbálják érvényesíteni, hogy az elégedett vendég újabb elegendő vendéget hoz. Dolgozatom ezen a két vonalon kívánom prezentálni és ezek által bemutatni a marketinget a vendéglátásban. Kutatási eszközként a mély interjút választottam, azon belül is olyan két személyt kértem fel ennek teljesítésére, akik eddigi megfigyeléseim alapján ellentétes nézettel rendelkeznek a marketinggel, reklámmal kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | direkt marketing, étterem, online marketing, online reklám, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |