Diósd Város településmarketing

Barakovics Donát (2022) Diósd Város településmarketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Barakovics Donát szakdolgozat 2022.pdf] PDF
Barakovics Donát szakdolgozat 2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Diósd város településmarketingjét választottam kutatási témámnak. Kutatásom célja az volt, hogy megvizsgáljam , hogy mik Diósd fejlődési lehetőségei, mik azok amikben fejlődni tud, mit tesz a városvezetés a város népszerűsítéséért, illetve mi a megítélése a helyi lakosoknak a település fejlettségéről. Kutatási kérdéseim:  Kutatási kérdéseim:  Mik a jelenlegi eszközök, hogy népszerűsítse a városvezetés a települést Milyen a település fejlettségi szintje? (infrastruktúra, szabadidő) Mik Diósd fejlődési lehetőségei? Milyen eszközöket lehet alkalmazni Diósd népszerűsítésére?Kutatásom végére érve arra a következtetésre jutottam, hogy a városvezetés nem fordít elég figyelmet a település népszerűsítésére, marketingelésére. Nem fordít elegendő figyelmet a fizikai fejlesztésekre sem, vagy nem megfelelő ütemben történnek a fejlesztések. Ha a város vezetése több figyelmet fordít a kommunikációra és kihasználja az adott lehetőségetek és anyagi források, támogatások után néz, abban az esetben a fejlődés üteme gyorsabbá, látványosabbá válik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, kérdőív, marketing, SWOT-elemzés, településmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:24
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet