Barakovics Donát (2022) Diósd Város településmarketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Barakovics Donát szakdolgozat 2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Diósd város településmarketingjét választottam kutatási témámnak. Kutatásom célja az volt, hogy megvizsgáljam , hogy mik Diósd fejlődési lehetőségei, mik azok amikben fejlődni tud, mit tesz a városvezetés a város népszerűsítéséért, illetve mi a megítélése a helyi lakosoknak a település fejlettségéről. Kutatási kérdéseim: Kutatási kérdéseim: Mik a jelenlegi eszközök, hogy népszerűsítse a városvezetés a települést Milyen a település fejlettségi szintje? (infrastruktúra, szabadidő) Mik Diósd fejlődési lehetőségei? Milyen eszközöket lehet alkalmazni Diósd népszerűsítésére?Kutatásom végére érve arra a következtetésre jutottam, hogy a városvezetés nem fordít elég figyelmet a település népszerűsítésére, marketingelésére. Nem fordít elegendő figyelmet a fizikai fejlesztésekre sem, vagy nem megfelelő ütemben történnek a fejlesztések. Ha a város vezetése több figyelmet fordít a kommunikációra és kihasználja az adott lehetőségetek és anyagi források, támogatások után néz, abban az esetben a fejlődés üteme gyorsabbá, látványosabbá válik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, kérdőív, marketing, SWOT-elemzés, településmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |