A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon

Kovács Laura (2022) A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Kovács Laura (H6Q9IX) - A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon.pdf] PDF
Kovács Laura (H6Q9IX) - A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (602kB)

Absztrakt (kivonat)

A munkám során megismerkedhettem az Unilever egyik legkiemelkedőbb márkájával, ami a Dove. A kampányok lebonyolítása során mélyebb betekintést nyerhettem a Self-Esteem névre keresztelt kampányába, mely a márka önbizalomnövelő küldetését foglalja magába. Célja a fiatalok segítése önbecsülésük növelésével. A pozitív testkép kialakításán van a hangsúly, ami a reklámokban is visszaköszön. 2004-től aktív ez a kampány. Ennek az üzenetének a sikeres tudatosítását tanulmányoztam a dolgozatomban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kegye Krisztina
Belső
óraadó tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ábraelemzés, kampányok, közösségi média, márka, reklámok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:24
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet