Kovács Laura (2022) A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Kovács Laura (H6Q9IX) - A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (602kB) |
Absztrakt (kivonat)
A munkám során megismerkedhettem az Unilever egyik legkiemelkedőbb márkájával, ami a Dove. A kampányok lebonyolítása során mélyebb betekintést nyerhettem a Self-Esteem névre keresztelt kampányába, mely a márka önbizalomnövelő küldetését foglalja magába. Célja a fiatalok segítése önbecsülésük növelésével. A pozitív testkép kialakításán van a hangsúly, ami a reklámokban is visszaköszön. 2004-től aktív ez a kampány. Ennek az üzenetének a sikeres tudatosítását tanulmányoztam a dolgozatomban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | ábraelemzés, kampányok, közösségi média, márka, reklámok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |