A Telekom Kraft. A Telekom fiataloknak kialakított márkájának elemzése.

Ujhelyi Dorottya (2022) A Telekom Kraft. A Telekom fiataloknak kialakított márkájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Ujhelyi Dorottya_GBGYEF_záródolgozat.pdf] PDF
Ujhelyi Dorottya_GBGYEF_záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Kicsit több, mint egy éve a Magyar Telekom Nyrt. egy új márkát hozott létre, melyre még nem nagyon volt példa a magyar piacon, ez a Telekom Kraft, amely egy fiataloknak szóló lehetőség, hogy ötleteiket és tudásukat megtudják mutatni a nagyvilágnak és új dolgokat tudjanak létrehozni. Projektmunkámban leginkább arra szeretnék kitérni, hogy mi lehet a célja ennek a nagyobb szabású, de mégis ingyenes programnak és milyen eszközökkel próbálják ezeket népszerűsíteni, valamint magukhoz vonzani az érdeklődő fiatalokat. Témaválasztásomnál fő szempont az volt, hogy mindenféleképpen olyanról tudjam megírni a projektmunkámat, ami amellett, hogy aktuális valamilyen formában köze legyen a fiatalokhoz, mivel úgy érzem, hogy ehhez tudnék a legtöbbet hozzátenni tekintve, hogy én magam is ebbe a korosztályba tartozom. A másik fontos tényező, aminek szerettem volna, hogy köze legyen a projektmunkám témájához a cég, ahol a szakmai gyakorlati időmet töltöttem, mivel úgy gondoltam, hogy erről tudnék több, valós információt összegyűjteni. A szakmai gyakorlatomat a Magyar Telekom Nyrt.-nél töltöttem és a többi szempontot figyelembe véve jött az ötlet, hogy a Telekom Kraftról szeretném elkészíteni a projektmunkámat. Mivel a projektmunkám fő témája a marketing és márkamenedzsment, ezért elsősorban azt szeretném összefoglalni, hogy miről is szól ez, majd a Telekom Krafton keresztül, mint konkrét példán át szeretném bemutatni, valamint elsődlegesen a távközlési piac magyarországi helyzetét is áttekinteni. A dolgozatomat több részre felosztva készítettem el, elsősorban ahogy fentebb is említettem a marketing oldalt és a márkamenedzsmentet szeretném megvizsgálni általánosságban és kicsit kitérni a telekommunikációs oldalára is, valamint néhány magyarországi távközlési szolgáltatót is áttekinteni. A második részben magát a vállalatot (Magyar Telekom Nyrt.) mutatom be, a rövid történetét és ezen kívül marketing szempontból is egy kisebb elemzést végezni, ezek a szempontok pedig szegmentálás, pozícionálás és a 4P, ebben a részben még kitérek a versenytársakra is. A következő részben a kutatásomat mutatom be, amely áll egy primer kutatásból áll.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kegye Krisztina
Belső
óraadó tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 4p, Magyar Telekom Nyrt., távközlés, távközlési piac, telekommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:24
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet