Ujhelyi Dorottya (2022) A Telekom Kraft. A Telekom fiataloknak kialakított márkájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Ujhelyi Dorottya_GBGYEF_záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Kicsit több, mint egy éve a Magyar Telekom Nyrt. egy új márkát hozott létre, melyre még nem nagyon volt példa a magyar piacon, ez a Telekom Kraft, amely egy fiataloknak szóló lehetőség, hogy ötleteiket és tudásukat megtudják mutatni a nagyvilágnak és új dolgokat tudjanak létrehozni. Projektmunkámban leginkább arra szeretnék kitérni, hogy mi lehet a célja ennek a nagyobb szabású, de mégis ingyenes programnak és milyen eszközökkel próbálják ezeket népszerűsíteni, valamint magukhoz vonzani az érdeklődő fiatalokat. Témaválasztásomnál fő szempont az volt, hogy mindenféleképpen olyanról tudjam megírni a projektmunkámat, ami amellett, hogy aktuális valamilyen formában köze legyen a fiatalokhoz, mivel úgy érzem, hogy ehhez tudnék a legtöbbet hozzátenni tekintve, hogy én magam is ebbe a korosztályba tartozom. A másik fontos tényező, aminek szerettem volna, hogy köze legyen a projektmunkám témájához a cég, ahol a szakmai gyakorlati időmet töltöttem, mivel úgy gondoltam, hogy erről tudnék több, valós információt összegyűjteni. A szakmai gyakorlatomat a Magyar Telekom Nyrt.-nél töltöttem és a többi szempontot figyelembe véve jött az ötlet, hogy a Telekom Kraftról szeretném elkészíteni a projektmunkámat. Mivel a projektmunkám fő témája a marketing és márkamenedzsment, ezért elsősorban azt szeretném összefoglalni, hogy miről is szól ez, majd a Telekom Krafton keresztül, mint konkrét példán át szeretném bemutatni, valamint elsődlegesen a távközlési piac magyarországi helyzetét is áttekinteni. A dolgozatomat több részre felosztva készítettem el, elsősorban ahogy fentebb is említettem a marketing oldalt és a márkamenedzsmentet szeretném megvizsgálni általánosságban és kicsit kitérni a telekommunikációs oldalára is, valamint néhány magyarországi távközlési szolgáltatót is áttekinteni. A második részben magát a vállalatot (Magyar Telekom Nyrt.) mutatom be, a rövid történetét és ezen kívül marketing szempontból is egy kisebb elemzést végezni, ezek a szempontok pedig szegmentálás, pozícionálás és a 4P, ebben a részben még kitérek a versenytársakra is. A következő részben a kutatásomat mutatom be, amely áll egy primer kutatásból áll.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 4p, Magyar Telekom Nyrt., távközlés, távközlési piac, telekommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |