Kálmán Nóra (2022) Pöttyös az igazi?! A márka fogyasztói megítélése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Pöttyös az igazi.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (883kB) |
Absztrakt (kivonat)
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy jelenleg az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. központi irodájában, beszerzési asszisztensként töltöm a szakmai gyakorlatomat. Minden nap az irodából dolgozunk és nagyon sok tapasztalatot szereztem ezalatt az idő alatt is. Az egyik előnye annak, hogy egy kereskedelmi vállalatnál dolgozom, hogy a munkavállalók számára a konyha egész nap nyitva áll, és az Aldi üzletekben is elérhető termékekkel feltöltött hűtőből választhatnak. Ebben a hűtőben az előre csomagolt finomságok mellett, különböző márkájú túró rudikat is találni. Megfigyeltem, hogy a kollégáim és jómagam is ezen túró rudik közül a Pöttyös márkát választjuk desszertként, szemben a sajátmárkás túró (Kokárdás, Milfina) rudikkal. Ez nagyon elgondolkodtatott. Manapság ugyanis az üzletek polcain egyre több pénztárcabarát, sajátmárkás termék érhető el és ennek ellenére a Pöttyös túró rudi nagy népszerűségnek örvend. Felmerült bennem, hogy vajon mi lehet a Pöttyös túró rudi márka sikerének a titka, milyen piaci pozíció jellemzi manapság? Milyen erősségei, gyengeségei vannak? Ezen gondolatokat fogalmaztam meg a dolgozatomban kutatási kérdésként.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, hátrány, márka, módszertan, Pöttyös, törvények |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |