Pöttyös az igazi?! A márka fogyasztói megítélése

Kálmán Nóra (2022) Pöttyös az igazi?! A márka fogyasztói megítélése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Pöttyös az igazi.pdf] PDF
Pöttyös az igazi.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (883kB)

Absztrakt (kivonat)

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy jelenleg az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. központi irodájában, beszerzési asszisztensként töltöm a szakmai gyakorlatomat. Minden nap az irodából dolgozunk és nagyon sok tapasztalatot szereztem ezalatt az idő alatt is. Az egyik előnye annak, hogy egy kereskedelmi vállalatnál dolgozom, hogy a munkavállalók számára a konyha egész nap nyitva áll, és az Aldi üzletekben is elérhető termékekkel feltöltött hűtőből választhatnak. Ebben a hűtőben az előre csomagolt finomságok mellett, különböző márkájú túró rudikat is találni. Megfigyeltem, hogy a kollégáim és jómagam is ezen túró rudik közül a Pöttyös márkát választjuk desszertként, szemben a sajátmárkás túró (Kokárdás, Milfina) rudikkal. Ez nagyon elgondolkodtatott. Manapság ugyanis az üzletek polcain egyre több pénztárcabarát, sajátmárkás termék érhető el és ennek ellenére a Pöttyös túró rudi nagy népszerűségnek örvend. Felmerült bennem, hogy vajon mi lehet a Pöttyös túró rudi márka sikerének a titka, milyen piaci pozíció jellemzi manapság? Milyen erősségei, gyengeségei vannak? Ezen gondolatokat fogalmaztam meg a dolgozatomban kutatási kérdésként.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, hátrány, márka, módszertan, Pöttyös, törvények
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:24
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet