A vendéglátás fő folyamatainak az elemző bemutatása a Rozmaring Kertvendéglőben

Maczák Zsuzsanna Réka (2022) A vendéglátás fő folyamatainak az elemző bemutatása a Rozmaring Kertvendéglőben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A vendéglátás fő folyamatainak az elemző bemutatása (1).pdf] PDF
A vendéglátás fő folyamatainak az elemző bemutatása (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (864kB)
[thumbnail of Interjúszöveg.pdf] PDF
Interjúszöveg.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (64kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban a vendéglátás fő folyamatait igyekeztem bemutatni. Kutatásom során a megfigyeléseim és a kollégákkal elkészített interjúk alapján sok mindent tapasztaltam. A beszerzésnél fontos a beszállító partnerek, illetve a célközönség pontos ismerete. Az áruk átvételekor elengedhetetlen a minőségi és mennyiségi ellenőrzés, és azok szakosított raktárban való elhelyezése. Az értékesítés folyamatánál kiemelten fontos az, hogy mindig a vendég legyen az első. Továbbá a vendég érkezésétől kezdve kialakuljon a dolgozókkal egy olyan kapcsolat, ami az étteremben töltött időt biztos, hogy emlékezetessé teszi. Elengedhetetlen a tisztaság, a finom étel, a gyors kiszolgálás és a kellő figyelem biztosítása. Ha ezek megvannak biztos, hogy mindenki elégedetten fog távozni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: beszerzés, értékesítés, raktározás, SWOT-elemzés, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:24
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet