Maczák Zsuzsanna Réka (2022) A vendéglátás fő folyamatainak az elemző bemutatása a Rozmaring Kertvendéglőben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A vendéglátás fő folyamatainak az elemző bemutatása (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (864kB) |
|
PDF
Interjúszöveg.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (64kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban a vendéglátás fő folyamatait igyekeztem bemutatni. Kutatásom során a megfigyeléseim és a kollégákkal elkészített interjúk alapján sok mindent tapasztaltam. A beszerzésnél fontos a beszállító partnerek, illetve a célközönség pontos ismerete. Az áruk átvételekor elengedhetetlen a minőségi és mennyiségi ellenőrzés, és azok szakosított raktárban való elhelyezése. Az értékesítés folyamatánál kiemelten fontos az, hogy mindig a vendég legyen az első. Továbbá a vendég érkezésétől kezdve kialakuljon a dolgozókkal egy olyan kapcsolat, ami az étteremben töltött időt biztos, hogy emlékezetessé teszi. Elengedhetetlen a tisztaság, a finom étel, a gyors kiszolgálás és a kellő figyelem biztosítása. Ha ezek megvannak biztos, hogy mindenki elégedetten fog távozni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | beszerzés, értékesítés, raktározás, SWOT-elemzés, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |