A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése

Kertész Dzsenifer Natália (2022) A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka-kdzs.pdf] PDF
Projektmunka-kdzs.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (636kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám a Mercure Budapest Korona Hotelről szól. Rövid leírás olvasható az Accor Hotels-ről és a Mercure márka jellemzőiről. Részletesebb elemzés olvasható benne a Front Office (FO) fizikai és szerkezeti felépítéséről. Vendégciklusokra bontva megtalálhatóak a Front Office napi feladatai a dolgozatban. SWOT analízisen keresztül elemeztem az FO tevékenységeit és a jelenlegi felépítés hibáit. Kitértem a szállodai részlegek és az FO kapcsolatára és a csapatmunka minőségére, problémáira. Az elmúlt 2 évre való tekintettel vizsgáltam azt is, hogy milyen hatással volt a szálloda és az FO életére a Covid-19. A szálloda Assistant Front Office Manager-vel készítettem egy interjút, amelyben a fő témák a vírushelyzet hatásai és a szállodai részlegek kapcsolata.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Schablik Vilmos
Belső
óraadó tanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, Budapest, interjú, kereskedelmi szálláshelyek, szállodaipar, szervezeti felépítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:24
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet