Kertész Dzsenifer Natália (2022) A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka-kdzs.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (636kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám a Mercure Budapest Korona Hotelről szól. Rövid leírás olvasható az Accor Hotels-ről és a Mercure márka jellemzőiről. Részletesebb elemzés olvasható benne a Front Office (FO) fizikai és szerkezeti felépítéséről. Vendégciklusokra bontva megtalálhatóak a Front Office napi feladatai a dolgozatban. SWOT analízisen keresztül elemeztem az FO tevékenységeit és a jelenlegi felépítés hibáit. Kitértem a szállodai részlegek és az FO kapcsolatára és a csapatmunka minőségére, problémáira. Az elmúlt 2 évre való tekintettel vizsgáltam azt is, hogy milyen hatással volt a szálloda és az FO életére a Covid-19. A szálloda Assistant Front Office Manager-vel készítettem egy interjút, amelyben a fő témák a vírushelyzet hatásai és a szállodai részlegek kapcsolata.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, Budapest, interjú, kereskedelmi szálláshelyek, szállodaipar, szervezeti felépítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |