Dallos Krisztina (2022) Ibis Budapest Citysouth rezervációs osztályának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Ibis Budapest Citysouth rezervációs osztályának bemutatása.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 09.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (257kB) |
|
PDF
Eredetiségi nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 09.. Download (290kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szállodában rezervációs gyakornokként dolgoztam 2022. február 1-jétől május 13-ig, heti 5 napban, napi 8 órában. A munkafolyamataim során, telefonon, e-mailen, illetve személyesen is adtam tájékoztatást az érdeklődő ügyfeleknek, ezzel rálátást kaptam a szálloda több területére is. A mindennapi munkám során mind egyéni, mind csoportos foglalásokat rögzítettem és szükség esetén módosítottam több rendszeren keresztül, például az Operán, illetve a ResaWeben. Emellett feladatom volt figyelemmel kísérni a foglaltság alakulását, a telt házas napokat a recepció felé haladéktalanul jelezni. A recepcióval mindig szoros kontaktban álltam, hiszen a rezerváció és a recepció együtt felel a szállodai szobák eladásáért. Feladataim során ellenőriztem és a recepció részére előkészítettem az adott napon érkező vendégek anyagát, pro-formákat készítettem az egyéni vendégek részére, illetve a könyvelőt tájékoztattam a kiküldött előleg számlákról. Dolgozatomban szó lesz magáról az értékesítésről, a foglalás, illetve az együttműködések fajtairól. Feltérképezem, hogy milyen csatornákon keresztül érkeznek a foglalások a szállodába. Szót ejtek a vendégszegmentációról, illetve magáról a rezerváció lényegéről, az ár képzésről. A szálloda igazgatójától 5 évre visszamenőleg hasznos anyagokat, adatokat kaptam az Ibis Budapest Citysouthról, az utolsó fejezetben ezt fogom kifejteni. Bemutatom, hogy hogyan alakultak az eladott szobáknak a száma az utóbbi öt évben. Feltérképezem, hogy a tavalyi évben melyik volt a 10 legnépszerűbb vendég nemzetiség a szállodában. Egy KSH adatnak köszönhetően összehasonlítom, hogy hogyan alakult az általános foglaltság a magyarországi 3 csillagos szállodákban, illetve az Ibis Budapest Citysouthban. A dolgozat végén Swot analízist készítve felmérem a szálloda erősségeit, illetve gyengeségeit és javaslatokat teszek a hibák javítására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, értékesítés, online értékesítés, szállodák, szerződések |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |