Az INVIA.HU utazásközvetítő cég marketingkommunikációja

Dr. Benedek Fanni (2022) Az INVIA.HU utazásközvetítő cég marketingkommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Benedek Fanni_MF25ZN.pdf] PDF
Projektmunka_Benedek Fanni_MF25ZN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Felsőoktatási szakképzésen lévő hallgatóként szakmai gyakorlatomat az INVIA.HU utazásközvetítő cégnél töltöttem el, melynek ideje pont az előfoglalási kedvezmények időszakára esett, amikor is özönlöttek a megkeresések. Szinte minden új utasnál felmerült bennem a kérdés: „honnan tud ez a sok ember rólunk?”, „hogy találnak ránk?”, „miért épp minket választanak a foglalásukhoz?” és e sok kérdés kapcsán meg is érett a gondolat, hogy az Invia marketingkommunikációja egy tökéletes téma lenne a képzést lezáró projektmunkámhoz.Ez a téma egyúttal olyan időszerű és aktuális kérdéseket vet fel, mint a digitális világ térhódítása - akár a marketing, de akár az ügyintézés területén is, mely tovagyűrűzik az utazók bizalmának problematikájára illetve arra, hogy hogyan legyünk ekkora térben valóban láthatóak. Az is egy fontos kérdés ennek kapcsán, hogy hogyan lehet ebben az online térben elérhetőnek és hitelesnek lenni, valamint mi az amire érdemes költeni. Látható, hogy a probléma igen sokrétű és összetett, a dolgozat terjedelmére való tekintettel nem is ígérhetem, hogy mindenre választ tudok majd adni, de azt igen, hogy az INVIA.HU utazásközvetítő jelenleg alkalmazott marketingeszközeit átfogóan igyekszem megismertetni az olvasóval.Az első tartalmi rész szakirodalmak segítségével részletezi, hogy napjainkban milyen jelentőséggel bír maga a marketing illetve hogy milyen marketingeszközök állnak az üzleti szféra szereplőinek rendelkezésére. A harmadik fejezetben bemutatásra kerül az INVIA.HU és az, hogy az előző fejezetben bemutatott marketingmix elemek közül melyeket és hogyan alkalmazza az Invia. A negyedik fejezetben az általam készített kérdőíves kutatás eredményei és az abból levont következtetések olvashatóak, ami azt vizsgálja, hogy mennyire hatékony az INVIA.HU marketingkommunikációja (maga a kérdőív, annak minden kérdésével és illusztrációival a projektmunka végén a „Mellékletek” c. részben található meg). Végül, de nem utolsó sorban az utolsó tartalmi részben kerül megfogalmazásra a saját konklúzióm illetve javaslataim az Invia marketingtevékenységére, valamint annak hatásaira vonatkozóan.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sipos Erika
Belső
Mestertanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: digitális marketing, elektronikus ügyintézés, marketingkommunikáció, személyes eladás, utazásközvetítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:24
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet