Az influencer marketing hatása a Z generációra

Antonyi Brigitta (2022) Az influencer marketing hatása a Z generációra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat, Antonyi Brigitta, GY59WA.pdf] PDF
Szakdolgozat, Antonyi Brigitta, GY59WA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom az influencer marketing hatásáról szól a Z generációra vetítve. Azért ezt a témát választottam, mert ez az új marketing stratégia nagy hatással van ennek a generációnak a fogyasztóira. Az Internet és ennek köszönhetően az online tér megjelenésével még több lehetőséget hozott a marketing világába. A mai világban egy cég nem tud sikeres lenni, ha nincsen jelen az online világban, főleg ha a megcélzott célcsoport a Z generáció és az annál fiatalabb generációk. Egy közösségi média oldal, céges weblap szinte már elvárás a mindennapokban, ennél egy fokkal leleményesebbnek és nyitottabbnak kell lennie a cégeknek. Még pedig az egyre bővülő influencer marketing felé, ugyanis a mai fiatal fogyasztók befolyásolása egyre és egyre nehezebbé válik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hübner Andrea
Belső
egyetemi tanársegéd; Pedagógia Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, internetmarketing, közösségi média, közösségi oldalak, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:23
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet