Az influencer marketing hatása a Z generációra

Antonyi Brigitta (2022) Az influencer marketing hatása a Z generációra. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdolgozat, Antonyi Brigitta, GY59WA.pdf] PDF
Szakdolgozat, Antonyi Brigitta, GY59WA.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Szakdolgozatom az influencer marketing hatásáról szól a Z generációra vetítve. Azért ezt a témát választottam, mert ez az új marketing stratégia nagy hatással van ennek a generációnak a fogyasztóira. Az Internet és ennek köszönhetően az online tér megjelenésével még több lehetőséget hozott a marketing világába. A mai világban egy cég nem tud sikeres lenni, ha nincsen jelen az online világban, főleg ha a megcélzott célcsoport a Z generáció és az annál fiatalabb generációk. Egy közösségi média oldal, céges weblap szinte már elvárás a mindennapokban, ennél egy fokkal leleményesebbnek és nyitottabbnak kell lennie a cégeknek. Még pedig az egyre bővülő influencer marketing felé, ugyanis a mai fiatal fogyasztók befolyásolása egyre és egyre nehezebbé válik.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Közösségszervezés

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Hübner Andrea
Belső
egyetemi tanársegéd; Pedagógia Tanszék; KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: 21. század, internetmarketing, közösségi média, közösségi oldalak, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Jul. 15. 11:23
Last Modified: 2022. Jul. 15. 11:23

Actions (login required)

View Item View Item