Antonyi Brigitta (2022) Az influencer marketing hatása a Z generációra. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Szakdolgozat, Antonyi Brigitta, GY59WA.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
Szakdolgozatom az influencer marketing hatásáról szól a Z generációra vetítve. Azért ezt a témát választottam, mert ez az új marketing stratégia nagy hatással van ennek a generációnak a fogyasztóira. Az Internet és ennek köszönhetően az online tér megjelenésével még több lehetőséget hozott a marketing világába. A mai világban egy cég nem tud sikeres lenni, ha nincsen jelen az online világban, főleg ha a megcélzott célcsoport a Z generáció és az annál fiatalabb generációk. Egy közösségi média oldal, céges weblap szinte már elvárás a mindennapokban, ennél egy fokkal leleményesebbnek és nyitottabbnak kell lennie a cégeknek. Még pedig az egyre bővülő influencer marketing felé, ugyanis a mai fiatal fogyasztók befolyásolása egyre és egyre nehezebbé válik.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 21. század, internetmarketing, közösségi média, közösségi oldalak, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Jul. 15. 11:23 |
Last Modified: | 2022. Jul. 15. 11:23 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |