A következetes nonprofit marketing szerepe a menhelyek sikeres működtetésében

Halász Viktória (2022) A következetes nonprofit marketing szerepe a menhelyek sikeres működtetésében. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdolgozat_Halasz_Viktoria..pdf] PDF
Szakdolgozat_Halasz_Viktoria..pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

A nonprofit szervezetek keményen dolgoznak azon, hogy különböző társadalmi problémák megoldásával segítsék a közösségünket. Mint az tudjuk, ezen szervezetek, adományozókból, önkéntesekből, szponzorokból stb. tartják fent magukat, ezért az embereknek ismerniük kell a tevékenységüket és bízni abban, hogy támogatásukkal jó célt szolgálnak majd. A bizalom kiépítéséhez és az ismertség növeléséhez pedig a tudatos marketing elengedhetetlen a nonprofitok számára. Dolgozatomban a számukra legmegfelelőbb marketing eszközök kutatása mellett, kitérek az állatmenhelyek tudatos marketingének fontosságának vizsgálatára is, mindezt úgy, hogy a fogyasztói oldal támogatási szokásai mellett, az adományozás pszichológiai vonatkozásait is megvizsgálom.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Sarkadi Katalin
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: kommunikációs eszközök, marketingeszközök, marketingkommunikáció, nonprofit szektor, nonprofit szféra
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Jul. 15. 11:23
Last Modified: 2022. Jul. 15. 11:23

Actions (login required)

View Item View Item