Halász Viktória (2022) A következetes nonprofit marketing szerepe a menhelyek sikeres működtetésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Halasz_Viktoria..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A nonprofit szervezetek keményen dolgoznak azon, hogy különböző társadalmi problémák megoldásával segítsék a közösségünket. Mint az tudjuk, ezen szervezetek, adományozókból, önkéntesekből, szponzorokból stb. tartják fent magukat, ezért az embereknek ismerniük kell a tevékenységüket és bízni abban, hogy támogatásukkal jó célt szolgálnak majd. A bizalom kiépítéséhez és az ismertség növeléséhez pedig a tudatos marketing elengedhetetlen a nonprofitok számára. Dolgozatomban a számukra legmegfelelőbb marketing eszközök kutatása mellett, kitérek az állatmenhelyek tudatos marketingének fontosságának vizsgálatára is, mindezt úgy, hogy a fogyasztói oldal támogatási szokásai mellett, az adományozás pszichológiai vonatkozásait is megvizsgálom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikációs eszközök, marketingeszközök, marketingkommunikáció, nonprofit szektor, nonprofit szféra |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |