Lakatos Mária (2022) Hogyan lehet sikeres egy iskola marketingterve? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Iskolai Marketingterv szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az oktatásmarketinggel, ezen belül a szakiskolák, technikumok marketing eszközeit, módszereit vizsgáltam, majd ezek értékelése után egy marketingstratégia felállítását tervezem egy adott iskolára vonatkozóan Vizsgálom továbbá, hogy melyek azok az eszközök, melyek hatékonynak mondhatók iskola típusra vonatkoztatva vagy egy adott társadalmi rétegből kikerülő tanulók számára. Elemzésem kiterjedt arra, hogy a digitális környezet, a globalizáció milyen sajátosságokat, teremtett az oktatás területén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Közgazdásztanár mesterképzési szak, vendéglátás-idegenforgalmi szakterület 4 féléves
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | benchmarking, iskolai minőségbiztosítási rendszer, marketingtervezés, szakképzés, tudásmenedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |