Housekeeping mint turisztikai termék

Csizmadia Angéla (2022) Housekeeping mint turisztikai termék. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of housekeeping pdf.pdf] PDF
housekeeping pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (871kB)

Absztrakt (kivonat)

Az elkészített projektmunka a housekeeping aktuális helyzetét mutatja be. Kivetítve a hagyományos emeleti szervezéstől a napjainkban használatos housekeeping azaz háztartás kifejezésig. A záródolgozat több fázisból áll amelyek egymásra épülnek fel. Ezek a témák közé sorolhatóak a turizmusmarketing célja, a már címben használatos turisztikai termék fogalma, az emeleti munkaszervezés folyamatai és szakaszai. Mindezek a szakmai gyakorlati helyre tükrözve. A projektmunka fő tézise az, hogy a housekeeping valóban turisztikai termék e. És ha igen akkor mitől és hogyan válik szerves részévé a turizmus környezetének.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: háztartás, kereslet-kínálat, marketing, turisztika, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:23
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet