Csizmadia Angéla (2022) Housekeeping mint turisztikai termék. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
housekeeping pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (871kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elkészített projektmunka a housekeeping aktuális helyzetét mutatja be. Kivetítve a hagyományos emeleti szervezéstől a napjainkban használatos housekeeping azaz háztartás kifejezésig. A záródolgozat több fázisból áll amelyek egymásra épülnek fel. Ezek a témák közé sorolhatóak a turizmusmarketing célja, a már címben használatos turisztikai termék fogalma, az emeleti munkaszervezés folyamatai és szakaszai. Mindezek a szakmai gyakorlati helyre tükrözve. A projektmunka fő tézise az, hogy a housekeeping valóban turisztikai termék e. És ha igen akkor mitől és hogyan válik szerves részévé a turizmus környezetének.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | háztartás, kereslet-kínálat, marketing, turisztika, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |