Kávé kereskedés értékesítési stratégiája

Magyarics Bence (2022) Kávé kereskedés értékesítési stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Magyarics Bence végleges PROJEKTMUNKA.pdf] PDF
Magyarics Bence végleges PROJEKTMUNKA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Tisztelt Olvasó!A dolgozatom a saját induló vállalkozásom értékesítési stratégiáját tartalmazza. A kutatástól az értékesítési stratégia kidolgozásán át az összefoglalásig kifejtetem az erősségeket és gyengeségeket, lehetőségeket és veszélyeket a kávé kereskedés piacán és hogy milyen egyéb külső tényezőkkel kell számolnom. A dolgozatom végén javaslatokat teszek a kutatásomból kapott eredmények megoldására és összefoglalom, hogy milyen irányba fejlődjön a vállalkozásom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kozák Tamás
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: értékesítés, fejlődés, kávé, marketing, vállalkozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Júl. 15. 11:23
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 11:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet