Káplárné Molnár Anna (2022) Egy kézműves termékeket forgalmazó webáruház indításának terve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
KáplárnéMolnárAnna-szakdolgozat bge.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban arra keresek választ, hogy a lakosság körében mennyire népszerűek a kézműves termékek, illetve a webáruházon keresztül történő értékesítésük lehet-e nyereséges, közben pedig felvázolom az általam elképzelt webbolt tervét is. Dolgozatom felépítése a következőképpen alakul: az elején bemutatom a vállalkozásunkat és a tervezett termékportfóliónkat, valamint megvizsgálom a kézművesség fogalmát. A következő részben a szekunder kutatás eszközeivel elemzem a vállalkozás külső környezetét: a gazdasági környezetet, a társadalmi környezetet, a technológiai környezetet és a politikai, jogi környezetet. Majd megpróbálom behatárolni, jellemezni a lehetséges célpiacunkat a keresletkutatás fejezetben, és a versenytársainkat a versenytárselemzés fejezetben. Ezt követően leírom a stratégiai céljainkat, meghatározva a USP-t is, majd bemutatom a vállalkozás marketingstratégiáját a 7P alapján. Itt azokat az elképzeléseimet összegzem, amelyeket szeretnék beépíteni a webáruház működtetésébe. Végül értékeltem a piackutatásom eredményeit, majd ennek alapján készítettem egy SWOT analízist. Befejezésül elvégeztem pár számítást a költségek-bevételek viszonylatában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, cégstratégia, kézműves termék, marketingterv, webáruház |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 11:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |